Wednesday, April 27, 2011

Aku mimpi ngeri malam tadi :(



Penatnye... macamnilah keadaan aku bila bangun tido pagi ni. Otak penat, badan pun penat. Pagi-pagi dah dapat sms dari Mr.Rider, nak bukak sms tu kemainnn liatnye.camane tak penat, malam tadi aku marathon mimpi sampai 5/6 mimpi. Rasa macam jauh gile perjalanan aku.Mula-mula aku perasan time nak tido tu aku rasa macam liat sangat-sangat nak alih tempat. Aku nak mengiring, tapi tetibe rasa berat sangat badan dan tiba-tiba rasa seram. Terus paksa sepaksa-paksanya beralih tempat. And then bermulalah berbagai-bagai mimpi...dari berjumpa dengan ex-boifren, shopping, ke mimpi seram.

wadehekk?? >.<'


Aku rasa mimpi seram tu majoriti sebab sampai nak sedar pun mimpi seram. Macam aku mengelak dari dikejar benda-benda tu..Penat je suspen dalam mimpi taww...Akibatnye badan rasa berat bila bangun.Tapi sekarang aku lupa apakah mimpi-mimpi aku malam tadi.Penat je marathon tau malam tadi. Roh aku banyak sangat berjalan kot malam tadi. Haih, kemana je kau pergi wahai rohku?


Note: nak kata tak basuh kaki sebelum tido, dah. Nak kata tak baca Qursi, siap 2/3 kali baca.

4 comments:

ct cucubi said...

comel jer gmbar ex bf kene contng.. hahaha.. mmmm sy dah lama x mimpi...

puteri ain said...

tak suka mimpi ngeri.. nanti tak cukup tdo ..

Arpiiz said...

kalau saya rasa macam ada tanda2 nak mimpi ngeri tu, saya cepat2 bangun..

Mama Melissa said...

ni baru lepas baca entry blog fini tu yg mimpi kot? hehehehe.. mimpi ex-boyfriend tu ngeri sangat!!!!!!!!!!!


http://thefininfinity.blogspot.com/