Friday, January 28, 2011

Aku menang RM200k..!!! *pengsan*

Waaaa..minggu lepas dapat RM150k + kereta. Minggu ni RM200k. Minggu depan bagi 1juta boleh?


Tak nampak eh? Pakai kanta pembesar please. Oh melayu disitu. Hihi. Meh aku kanta kan:
THE SUM OF RM200,000.GRAND PRIZE.


omg omg....meh aku tunjukkan aku teruja gilerrrr..capslock omg..
O M G!!!

Antara kandungan surat:


FIRST AND LAST NOTIFICATION


Guaranteed paid to winner : RM200,000

Mrs. Eza Zainal, you are officially invited to claim the opportunity to win our RM200,000 Grand Prize. Should you be judged the winner, you will receive a registered letter from our Prize Award Administrator with financial instructions on how to claim your prize cheque wort TWO HUNDRED THOUSAND RINGGIT!

We are prepared to inform you immediately if you win.



Note: sampai sekarang aku tak faham macamana dorang dapat nama aku ni. Aku tak pernah plak subscribe. Ayahanda aku adela.10 tahun lepas camtu. Memang suruh beli itu dan ini. Tipikal sangat. Ni surat ke-3 aku dapat bulan ni aje. Surat ke-4 sile bagi cek RM200,000 terus please. Takyah susah-susah bazir dakwat printer untuk aku .Boleh ke tidakk???

Sile rujuk entry aku sebelum-sebelum ni mengenai surat-surat dari Reader's Digest ini:

http://sayadankelapabulat.blogspot.com/2011/01/woot-woot-saya-menang-rm150000.html

6 comments:

mofaizmz said...

macam scam je.. mesti ada syarat2 nk kena buat baru leh dapat rm200k tu..

Eza said...

hahaha..tahla,eza dh try tgk2 komen org yg prnh dpt ni..rata2 kate mmg byk syarat..last2 hapak pon tadak

Nasuha Salleh said...

tipu punye ke ni.?
skrg ni mcm2 ade...hati2


My popular posts:
1)Bahana Membuka Bonet Kereta di Tepi Jalan
2)Urutan Mengatasi Wajah Berminyak
3)Geo Lens Superb Untuk Mata

Eza said...

Nasuha: tu taktik je tu dear...ayah eza pnh dpt surat ni dh brape kali dh..konon2 kate die bg surat to invited person aje...

MulutPayau said...

tipu jer..bnyak pulak syarat yg dikenakan..Eza, dah ramai kwan akak yg layan tuk dapatkan duit tu...tapi semuanya gagal...

Eza said...

MulutPayau:yeke kak..hihi..thx for d reminder..kalau eza jenis mata duitan xtaulaaaa kannn..