Saturday, January 22, 2011

Woot woot! saya menang RM150,000!

APE? Takpercayeke? Tengok ni aku dapat cek lagi tuh ko..Ko ado?



Tak cukup lagi...aku dapat kereta lagi tuuuu...


*
*
*
*
*
*

tapi kunci jelaaaaa..


Nak tau macamana aku boleh dapat semua ni? Aku pun taktau.Korang tau ke? Aku lagi taktau. Reader's Digest pun aku tak subscribe. Korang pelik ek? Aku lagi pelik. Nak tau camana aku boleh menang semua ni? Aku cuma kene :
  • subscribe magazine ni selama setahun.nanti dapat jam pree of cas.
  • pastu nanti dapat buku pree.
  • tapi buku tu 2nd month dapat lagi baru .
  • 3rd month dan berikutnye bil sampai aku kene bayar ratus-ratus
  • pastu memacam benda mengarut aku kene beli untuk aku dapat semua tu.
Takyah berangan nak kaya sekelip mata je ek. Memula die akan bagi 1 surat,then 72hours kemudian ade satu lagi surat tebal beserta kunci kereta. Replika jek pon toksah nak berangan.Kate aku 1% dari rakyat Malaysia dapat surat ni konon. Ayah aku dah 5/6 kali dapat tu ape? Renung-renungkan dan selamat beramal ye rakan-rakan .


Sile cek ni: http://www.anastasyea.com/2010/11/peraduan-reader-digest-penipuan-atau.html




Note: Replika kunci kereta tuh aku nak buat hiasan dalam kad nak bagi Mr.Rider . Sekurang-kurangnye pree takyah aku beria nak buat sendiri. Time kasey Reader's Digest sebab bagi saya kunci pree...susah-susah jerrr.

4 comments:

CETUSAN SEIKHLAS RASA said...

Baru Rabu lepas salah seorang rakan sekerja beritahu, dia terperasan yang setiap kali dia balas surat dari RD tu, sejumlah wang dipotong dari kad kreditnya tapi not sure adakah pemotongan dlma jumlah ttu itu ada kaitan dgn RD.... Sama-samalah kita berhati-hati....

Unknown said...

terketar2 aku membaca2....smpai 150 ribu...wah2 siap kete lagi

Eza said...

Fuziani: alamak yeke..tp eza ade bace komen2 yg ckp dorg terima buku and then xpepasal next monthnye terima bil...mengarut je xpepasal kene byr

Kodet: Tau xpe..kalaulah 150ribu tu jd realiti.makcik kayooo! hahaha

Unknown said...

Hi..i ada surat RD terima tu,bagimana i cek atau i jupa dia org dr Alamat??pls balas kat sy TQ