Thursday, December 23, 2010

Nyum nyumm~!- OldTown White Coffee.


Papa : Nak makan mana?
Aku : OldTownnnn!

Perut aku memang mengada-ngada tetibe jek craving nak makan mi kari & hazelnut ice blended kat situ.Lazat ohhh! Last week lagi aku dah craving, siap ajak incik bf cari mi kari.. tapi that time kitorang pekene mi kari kat UpTown, pot peberet incik bf.

Dipendekkan cite, dah 2/3 bulan aku tak makan mi kari OldTown ni..so die punyer craving luar biasa sket, dah macam ibu mengandung. So bile dapat menu jek, dengan penuh yaqin aku terus order makanan peberet ku tanpa memperdulikkan menu-menu hebat yang lain. Oh aku memang sangat yaqin di situuu~

Lepas makan..........................keciwa.

Kenapa? Mi kari version baru ni kurang ummmph. Sebabnye? mi kari tak pekat macam dulu. Tak berlemak macam dulu.WOH, Tetibe ade plak ayam merah yang manis menggantikan isi ayam yang dicarik-carik.HOH??apehal plak tetibe ade ayam manis ni? apehat? apehat??? cey, kalau nak manis, baik aku order lauk ayam masak kicap jek..... Ni sape suh pandai-pandai tukar ayam jadik manis & kaler merah ni???? Grrrrrrrrrr!

Then, kacang panjang die aku siap boleh kire,adelah 3/4 aje...WHY??? TELL ME WHY???Dulu segala-galanye hebat, siap boleh bertekak dengan incik bf mi kari kat mana lebih sedap.Frust okey..okey frust.okey tade mood.babai.

Mode: FRUST. nampak tak aku type besarrrr punyeee? memang frust ok.


Note: Kat Shah Alam dah bukak Restoran Tupai-Tupai..siap ade buffet Steambot Rm25..betul-betul depan restoran tu pon ade new restoran setambot gak..Kayangan Steambot. Dua-dua baru bukak dlm last week@this week.Hambiklah ko..nanti aku nak rase dua-dua,mana lebey sedap..SO pasni takpayah aku nak berebut booking kat Flamming Steambot kat Sunway Pyramid tuh...dahla parking leceh..penuh manjang.boring.

No comments: