Thursday, December 23, 2010

Nyum nyumm~!- Paddington Pancake.

AMARAN: SEDIAKAN TISU SEMASA ANDA MELIHAT GAMBAR-GAMBAR INI.


Okey, sekarang boleh lap air liur masing-masing. Gambar ni dah sebulan terperap dalam handphone sebenarnye. Hehehe. Haritu ktorang sangat gatal pergi order pancake yang sangat banyak ok.Kitorang berlima harus habiskan pancake yang berjumlah 32 keping. Mula-mula macam nak amik yang paling jimat dan kenyang, so inilah pilihan di hati.sorang bayar dalam berbelas ringgit..Lepas dah bahagi,setiap sorang kene makan 6 keping,tu pon ade extra 2.
Nak tau sape pemenang?

AKU LAH JUARA OF THE DAY!!! tengok,siap ade bendera.Woot!Woot!
*angkat kening & senyum senget*


Hahahaha..eh ..eh..tak caye lak. Pecayalah..Hello..jangan ingat aku kurus aku tak suke makan okey?? aku makan 8 keping lagik. Memang terasa macam champion sebab aku first yang habis 6 keping [kitorang siap berlumba siapa boleh habiskan 6 keping tercepat okehhh?]. Semua pandang aku semacam bile aku habiskan sampai 8 keping.

"Ko ade bela jin ke pekja?". A'ah,aku ade 7 jin aku bela, Sekor-sekor aku kene isi perut dorang nih.

Silap besarla dorang bawak aku *flip hair~*...aku memang suke makan pancake..lagi-lagi ade eskim..yummmyyyyyy~~~ Ade yang makan 4 keping dah tak larat nak makan. Hhuhuhuhu. Yang bestnye, member aku siap panggil adik-adik beliau yang kebetulan melepak kat The Curve untuk tolong datang habiskan pancake. Bukan suh tolong habiskan, tapi PAKSA habiskan.Maka kuasa veto seorang kakak telah digunakan disitu. Hahahahaha.


Workers kat situ tiap kali lalu sure sengeh-sengeh tengok kitorang jenuh nak habiskan pancake. Mana taknye...awal-awal lagi die dah sound : "Menu ni untuk 10 orang, cik". Tapi biasalah kitorang..dengan penuh yaqin tanpa segan-silu, terus jua order. hahahaha.

Balik-balik jek, masing-masing sms aku:
"Aku balik-balik jek memerut"- hoh,apeni..pengotoqqqq
"Ko jangan sesekali ajak aku makan pancake dalam seminggu dua ni,aku pukul kau nanti"- kalau aku nak gak??
"Aku fobia dengar perkataan pancake"- Hahahaha padan muke.



Location : Paddington House of Pancakes, The Street@The Curve ( 1st Floor)
Value for Money : 3 out of 5 stars
Cleanliness : 4 Stars
Overall : Kalau u all suka makanan yang light, sila ke sini. Menu pun banyak. Ade jugak makanan western yang lain, tapi namapun specialized kat pancakes, so aku makan pancake aje la..


No comments: