Saturday, April 30, 2011

Movie Review- Thor


So semalam ialah masanya nak guna tiket free dari Nuffnang..Hajat di hati nak tengok cerita FastFurious 5 atau Rio...tapi sebab main redah je cinema dengan Mr.Rider, ini aje cerita yang masanye dekat-dekat. So aku macam taktau cerita ni pasal ape, terus redah. Mula-mula dah nampak dah ni ialah movie dari Marvel.. so my mind macam...its gooottaaa be gooooooodddd! Janganlaaahhh macam SuckerPunch aritu..aku sangat frust tengok SuckerPunch.

Cerita ni ada action dan lawak-lawak selamber which sayaa sangat sukaaa!! Seriously aku kenal dua je pelakon dalam ni, Natalie Portman dan pemegang watak Queen. Lain-lain, sorry lah.

Suprisingly, I love this movie!

Not bad at all.. Plot cerita ok boleh tahan, sehingga berjaya membuatkan aku menahan chichi, takut tertinggal action-actionnye. Selalunye aku tak kisah keluar wayang untuk ke tandas. Tapi ni buat aku melekat atas kerusi. Boleh bayangkan? Siapa suka tengok Ironman, aku rasa akan enjoy movie ni sebabnye actionnye tak terlalu berat :). Sape yang stok layan movie romantik je manjang toksahla tengok eh.

And buat pengetahuan semua, cinema tu almost full dengan pengunjung. Siap ade yang bawak baby.

And when it comes to rating, aku bagi 3 3/4. Hahahaha boleh? Bolehhh jerrrrr..sebabkan aku sendiri tak ingat komik Thor, so aku macam kompius cerita ni sebenarnye mengenai ape (pada mulanye laa). Overall aku boleh recommend korang pegilah tengok cerita Thor ni. Best!

Note: Tak sabar nak tunggu Transformers 3.

No comments: