Saturday, February 12, 2011

Zaman kesengalan aku bersama mIRC.

***misS_[o]renz has joined #sayadankelapabulat

Salam sume. .. -{@


*
*
*

Bila ingat balik perangai sengal aku time budak-budak dulu, aku rase macam nak bagi kebenaran kat korang jer untuk tepok dahi aku. Rasa macam jek..sure la aku tak kasi tepok! Gile. Ke aku yang gile? Sikit la..hihi. Aku rasa nak sorok bawah katil je bila mengenangkan perangai aku kala itu. Haih.

Ok for those yang umor 20s, korang kenal ni apa? -


Dah dah, jangan buat taktau plak ehhh. Macam la aku taktau taktik korang nak berkenalan dengan sesapa dulu .Siap ada yang menyamar. Kan? Kan? Kannnnn?? Familiar tak dengan ni:
  • a/s/l pls?
  • jom pm! [private message]
  • ping !
  • FLOOD!FLOOD!FLOOD!FLOOD!FLOOD!FLOOD!
  • lawan script siapa terbaik
  • sapa dapat jadi OP,AOP atau SOP memang terbaek!
  • #kampung , #mamak, #uitm, #opisku ...etc.
Wah..those days. Memula nak try mIRC ialah masa aku form 1, punyela excited dengan sorang member ni try connect guna line phone dari bawah rumah ke atas rumah.Panjang ok? Semuanya gara-gara nak try chat. HAHAHA sengal ok? Bagusnye mIRC ni semua boleh chat dalam 1 masa and kite kenal ramai orang dari seluruh dunia. And guess what, aku masih contact dengan beberapa orang sampai sekarang. Well, im 25 now and ada yang aku kenal dari umur 13. Dan aku bukan jenis jumpa, terus kenal. Aku kenal bertahun-tahun dulu. Dah berpuluh kali aku reject pergi gathering sampai selalu kene cop sombong. Hehe. Nak wat camane, ni pendirian aku. Aku tak mudah percaya orang.

Ada sorang ni, aku kenal 12 tahun barulaaaa tahun lepas mengeteh sama. Hahahaha.*hai pocot!*.Takde nyer heart-heart feeling macam bebudak sekarang, cepat sangat lentok. And aku tak addicted. Last-last aku bosan and hilang camtu je...




Hai korang. A/S/L plssssssssss? Hahahaha.




*** misS_[o]renz left #sayadankelapabulat


//ping!
//ping!
//no such nick/channel
//no such nick/channel
//no such nick/channel
//no such nick/channel

2 comments:

sicKo^ said...

sama ngan aku.. aku dulu pun gila mIRC. skrang aku tgk kazen yg umur 12 tahun kebawah je main.. tapi siap berlakon jado mamat umur 20 thn keatas lagi

Eza said...

hahhaha..igt x wujud lg mirc..ade lg ek..