Friday, February 11, 2011

Ngangkung ker?



Aku masih tak faham macamana filem Ngangkung boleh dapat kutipan 8 juta..Memang agak kelakar tapi tak cukup kelakar.EH,bole ke camtu? Boleh jela ek. Penyampaian cerita tak berapa menarik. Lawak kosong, cuma diserikan oleh kehadiran Mazlan Pet-Pet.

Aku Masih Dara lagi best kot.Sekurang-kurangnya memang ada pengajaran and nampak apa nak disampaikan walaupun bahasanye agak....haih. Cerita lebih kurang Syurga Cinta, masih ada unsur-unsur Islamik walaupun posternyer agak ..kureng. Tapi isinya lebih straightforward sebab tu ayat pun straightforward gitu.[disarankan yang ade anak-anak kecil, tak digalakkan menonton bersama dorang, nanti dorang banyak tanye.Kalau BI takpe dorang boleh buat tak paham, tapi ni BM, jenuh korang nak menjawap ayat-ayat baru BM yang agak lucah]

Ops,terkantoi tengok 2 cerita melayu. Ahahaha.

Nak buat camane, papa dah beli dua-dua CD tersebut.

Yang penting, aku sokong cerita Melayu kecuali yang dihasilkan oleh pengarah dari utara nun.Tak tau tang mana bestnya. Alaaa..pengarah tuttttt.

5 comments:

zaty luvlianncezzz said...

tue la..cta besa jerr
sb sam ada kowt..hehehe

sicKo^ said...

aku pun heran gak.. takderlar lawak sangat ngankung tu.. aku masih dara, tak tgk lagi..

Eza said...

zaty: hihi..ade jgk org yg rase mcm same kan..tula eza pun xphm

sicKo^: tau xpe..aku siap buat muke ketat tgk cerita tu .huhuhu.aku masih dara cerita biasa je..cume pd pndpt aku lg best dr ngangkung

Miss Bluepinkiey said...

hantu kak limah bez!...tetibe,,,,huhuhu

Eza said...

alaa..xtgk lagi Hantu kak limah :(