Saturday, January 29, 2011

Tagged by Ms. Adawiyah :)


Thanks to Miss Adawiyah sebab tagged aku. Lama dah rasenye tak buat benda n
i.. :). Here goes my answers:


1. Apakah status anda
Im taken after enjoying my status as a single lady for 3 and half years...

Dulu: Sekarang:


2. Ceritakan tentang diri anda
  • mystery-..[misteri sangat ke? tah aku rase.suka-suka nak rase]
  • suka berkawan tapi pendiam [cane tu? sukati akulah.]
  • Garang [so beware..ahahaha] garang to those yang 'ganggu' family aku l.aku boleh geget orang..ngapp ngapp ngapp.
  • si bergigi besi ..so jangan pelik bile tengok aku gelak je habis bersinar-sinar pandangan mate korang.[sile pakai spek itam bile bertemu aku]
  • sangat simple
  • suke kucing [tapi kengkadang kucing tak suka aku...*nangis*]
  • straightforward. Aku tak suka simpang-siur ke..U-Turn ke..Teka-teki teka -tekuk ke..aku lepuk kang..haih,buat penin kepala.
  • suke mengemas [ sebab tu bile Encik Rider sepahkan dashboard die tu die mesti ingat aku *kalau eza tau ni mati kene bebel*..yelah,aku kemas,die sepah.Die sepah,aku kemas. Ewah wahhh.. Tak ke cari pasal tu? hahaha.

3. Ceritakan tentang blog anda
I write what i like, as simple as that.

4. Apakah pendapat anda tentang dunia blog
Tempat untuk menyelak kain memasing.hee.


5. Nasihat kepada kawan-kawan yang baru nak buat blog
Jangan over dan sila berpada-pada. Nanti sendiri susah.

6. Nyatakan keunikan blog anda
Again, I write what I want. But i do appreciate any coming comments ke..teguran ke..nasihat ke..all suggestions are welcome :)

7. Sampai bila nak menulis blog & impian anda dalam dunia blog
Depends :)

8. Tag 5 orang yang anda nak kenal
Since aku baru ade 20 followers. So aku tak kisah sape-sape nak buat,dipersilakan :)


Thank you for reading and hope that korang dah boleh kenal aku serba-sikit. Nak tau lagi sil
e skodeng aktiviti iku selalu :P



No comments: