Sunday, January 9, 2011

Sakit yang indah.fuhhh!

These 2 weeks taktaulah nape tapi aku jadi super-cemerkap and aku diberi ujian yang berbagai.

  • Batuk selama 2 minggu..sampai suara dah ala-nyah,perut sakit macam kene tumbuk.tekak sakit macam kene toreh. Sori Mr.Rider sebab ber-gf kan nyah selama 2 minggu.
  • Kaki kene minyak panas. Sampai sekarang merah setompok kat kaki macam kene saterika. *oh,saya bukan nirmala bonattt!*
  • Tapak tangan kanan kene cucuk besi. Ni clumsy namanye. Tau tak hanger besi bentuk S yang ujungnya satu tumpul and satu lagi tajam? Sedang aku cepat-cepat ambik barang,selamber jek tertekan tangan sendiri kat besi tu. Best gile..darah mengalir dengan hebat. Hehe tipu jek.Manade banyak darah sebab cepat-cepat tekan area berdarah kuat-kuat dan cucur kat air mengalir selama 5minit..* ai ex-PBSM kan~* *flip hair*
  • Handphone kene barred tanpa pemberitahuan. Terima kasih. Takpelah pasni aku emangnya mauk tukar number baru pon.
Takpe. Bersukur dengan ujian ini semua. Terhapus dosa-dosa kecil aku sebab 2 minggu batuk. Korang nak dihapuskan dosa kecil tak? Sile batuk sekarang! Theeheehee~! :p


Note: Sakit yang terindah ialah penyeksaan 2 tahun setengah akan berakhir bulan depan,insyaAllah. Selamat tinggal dunia gigi besi! weeehuuuuuuuuuu~

No comments: