Thursday, February 3, 2011

Pengakuan : Maaflah, saya mengandung 3 bulan hmmmm. :(



FRUST GILE............


Aku baru tau benda ni kot.. nak kata kecewa tu boleh tahan jugak lah..
Hmmmmmmmmm..

Camane tak kecewa, habis bentuk badan aku dari kerengga dah berubah jadi ______ *sila isi tempat kosong sendiri*.Nak jalan pun tak larat..... tabiat makan menjadi-jadi...Aku pun taktau kenapa aku jadi macamni...

Aku jumpa dia kat seksyen 13, Shah Alam. Memang pengemas.. tapi tu la, berbau sikit. Kalau aku dekat dengan dia, habis melekat bau kat aku. Sebab taknak kecewakan dia, aku dekatkan aje diri.Sayang punye pasal. Hmmm...

Kecewa di hati memang tak tertanggung..............

*
*
*
*
*
*
*






Semuanya gara-gara dia ni:



Akibat lupa diri di Steamboat D'Kayangan, aku makan sampai macam mengandung 3 bulan. Kazen aku punye wife [nak panggil ape ha? kazen besan?] , die duduk sebelah aku and mengandung 7 bulan. Kalau orang tengok perut kitorang sure orang kompius sape yang mengandung sebenarnye??


Location : D ' Kayangan Steamboat, Seksyen 13, Shah Alam. ( Bawah Acapella Apartment)
Price : RM19.90+- All You can eat.
Stars: 3 Stars
Comments: Tempat luas. Makanan tak boleh tanding Flamming Steamboat, tapi oklah kot. Kuah Tomyam manis sikit.Kalau korang datang, jangan makan kat dalam, sile makan kat luar. nanti jadi macam aku, badan berbau melekat sume bau sebab takde tingkap, so bau terperap kat dalam aje.

No comments: