Tuesday, January 25, 2011

Aku dapat hadiah comel :)



S
elalunye aku takkan bagitau orang aku dapat hadiah ape-ape.Tapi sebab kalini aku rase macam cute and terharu. Aku ni seorang yang sensitif dan mudah perasan kasih sayang seseorang.

Ni hadiah yang aku dapat:


Kenapa aku terharu?
  • sebab aku dapat hadiah ni dari Bandung dari seseorang
  • seseorang ini sebelum pergi Bandung, sangatlah banyak kesulitan dia sampai nak fly pun kene renew passport dan-dan tu jugak..habis beratus and terpaksa beli flight baru tapi masih nak jugak beli hadiah ini :')
  • seseorang itu sanggup beli sim baru SIMPATI semata nak tanya size kaki aku.Hp beliau takdapat roaming katanya.
  • sebab hadiah ni comel!
  • seseorang itu ialah adik lelaki aku..haloh haloh shomel..cute plak tu & trendy. Walau banyak gile dugaan menimpa sebelum boleh pergi Bandung, dia masih beria nak belikan hadiah untuk seisi keluarga. Moga tuhan tambahkan rezeki dia lagi lepasni....
  • Bertuahla sape jadi awek die sebab die sangat prihatin. Hadiah-hadiah yang beliau bagi semuanya trendy & perempuan suka. P/s: die masih single & available ok. Hohoho.
Note: Tak kisahla even murah ke orang tu bagi walaupun hatta keychain seklaipun, yang penting ikhlas .Tu tanda orang itu mengingati kita :)

No comments: