Sunday, October 10, 2010

Migrain ke?


Last week aku gi holiday bersama rakan...dia nak tengok laut katanya untuk tenangkan jiwa...Aku pon on jek memandangkan aku memang sukakan laut & memang suka tempat-tempat yang menenangkan jiwa ni..so aku dengan rela hatinya follow.

Destinasi kami ialah ke mana-mana saja.Hahahah.SO aku cadang gi roadtrip...akhhirnye persinggahan kami yang pertama ialah di Cherating, Terengganu.

Tapi kat sana yang tak bestnye on first day lagi, malam tu aku dah start rasa seram-sejuk...Aku abaikan aje..tapi keesokan harinya bertambah worst..tulang-temulang aku rasa macam sejuk dan sengal-sengal..Sakit kepala jangan cakapla. Ada masa-masa tertentu aku akan menggigil kesejukan sambil menahan telinga member dah bebel suruh gi doktor. Tapi disebabkan mangsa itu bernama EZA, maka sifat degil memang menjadi-jadi. So apejadi,aku bawak sakit kepala tu sampai ke Shah Alam..kirenye sakit kepala adela dekat 5 hari. Kalini aku pun sampai pelik sebab sakit kepala sampai rasa kat kening and ade one time tu rase denyut-denyut sampai mata sebelah kiri....Hmmmm...kawan aku kate maybe migrain..Being a good friend, die ade belikan aku aspirin..aku ade telan 2 bijik pastu ok. Tapi lepas2 tu telan lagi dah tak berfungsi...... Kenapa ye? Aku takde migrain so aku taktau adakah ini migrain????


No comments: