Saturday, October 2, 2010

Holla,im back!

*I went for a roadtrip for the last few days..Itulah sebabnye aku menghilang buat sementara. Yang paling tak best, masa roadtrip tu,sempat pulak sakit kepala yang teramat sangat sampai tulang-temulang rasa sengal-sengal,badan seram-sejuk..ok tu cerita lainkali ok..sekarang aku nak cerita apa jadi bila aku sibuk nak unpacked barang bile sampai rumah around 11pm tadi. Bila aku bukak jek beg dan keluarkan baju satu persatu, baju-baju aku basah. Alamak!!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Salah satu perfume favourite aku tertumpah............... nak nangis rasa. Dahla hati tengah tak tenang sangat time tu. Serius menitik jugakla airmata, emo kejap. Hehe.

So...............lepasni puasa pakai perfume tu setengah tahun, boleh?? Nanti cepat habis..........sayangnye.....dahla baru je pakai (walau dah beli dari awal tahun....sayang kononnye....).Macamla takde perfume lain, tapi entahla bila pojaan hati dah ada depan mata, habis aku ignore yang lain. Ekekeke..cam becinta plak dahhhhh




Note: Di sebalik perfume yang tumpah, terselit 1001 kelegaan..syukur alhamdulillah.

3.23am

No comments: