Sunday, September 26, 2010

Oh weekend yang bersukaria~~


Harini ialah hari melayan karenah anak tekak kami yang sememangnye mengada.
Dimulakan dengan si dia mengidam nak makan nasi campo- lauk ikan keli belada.
So makan kat Sg.Buloh..memang puas hati giler...ikan keli nyer BESARRR PUNYEEERRR!!
Fuhhhh *lap air liur*..terhebat!

Walau perut kenyang- gendang gendut tali kecapi; kenyang perut senang hati,*ewahhh*,aku tetap nak beli Cheesetart pojaanku~~ Memula si dia cam jual mahal,perut kenyang la apela, muke cebik-cebik. Last-last bile aku suap jek, dia nganga. Suap, nganga. Tak suap pun, nganga. EH??HEK ELEEE habisla cheese tart akuuuuuuu... T_T

Haaaaa..Tau punnnn sedapppppppp...sedap gile kot, aku dah try macam-macam cheese tart, rase entah ape-ape...takde rase cheese, then mahal tapi belum ade lagi yang se cheese,selembut,sesedap ini. Kerak tepi dia pun aku suka.Si dia pun da tangkap chentan sama ini cheese tart sampai nak beli lagi lenkali.Sangat HEAVEN! Memang aku rekemen kepada cheese-lover. Tak percaya tengok ni:


Iklan jap: Cheese tart baguzzz~! Sekali cuba, pasti nak lagi! ekekeke!


Nama kedai : Village Cake House

Lokasi : Bandar Baru Sungai Buloh

Harga Cheese tart : RM 2.20 satu
Rate : 5 Stars by Eza Zainal


Tengok tuh, tuu diaaaaaa...siap angkat-angkat kaki. Taula aku drebar of the day. Mementang saket tangan, dikerahnye aku jadi buruh di hari kejadian sementara beliau duduk di sebelah sambil goyang-goyang kaki.Eh Eh??Karate tangan baru tau.. Hahaha..haih, tak kerana kasih, tak rela hamba turutkan..mwahahah~Nasib baik kasih,hamba rela turutkan.'Kaki' seluar pun hamba rela lipatkan tetengah orang ramai tau......~

Ok cukup mengarut.Then petang sket singgah tengok orang berlakon dalam lif. Giler low cost agaknye cerita ni kan?
Ni ha: DEVIL-Rate 2 1/2 by Eza Zainal.

Entah,macam tak best sangat. Okla tipula tipu aku ade jugak tekezut tekezut sampai si dia sengeh je tengok aku.Memang cis laaa. Tapi........cerita ni macam takde modal nak cerita ape.Tengok sendiri baru tawww..Hehe.

eh eh,oklah nak gi dinner dengan family.Papai!

No comments: