Sunday, August 7, 2011

Zinger burgerku dikerat empat.


Untung budak zaman sekarang. Belum habis tingkatan 5,makpak kau dah limpahkan kau dengan benda duniawi yang tak kekal. Bagi HP 3G (mana main basic -basic hp nih!), laptop/komputer dan kamera DSLR. Semua nak bersaing sesama sendiri. Ikut trend la konon. Tak paham betul aku. Cer tengok result exam kau ikut trend ke tak??

Dulu..aku time makan pun kene share. KFC tu aku jengah setahun sekali dua je kot.

Bayangkan ajelah nak makan zinger pun kene kerat 4 sebab kena share dengan lagi 3 orang adik-beradik.....Punyelah mak aku nak ajar aku erti sabar dan tak meminta dan berkongsi. Nak mengajar kami tak biasakan makan fastfood katanye. Maka jadilah aku yang sekarang. InsyaAllah sampai bila-bila...Aku rasa budak sekarang kalau tak dapat apa diorang nak, sure muncung panjang berkangkang-kangkang, takpon air terjun keluar dari mata.

Note: tengok gambar zinger tiba-tiba mengidam. Alamak!

No comments: