Wednesday, December 29, 2010

Malaysia won Piala Suzuki!

Hahaha..aku peminat bola ke?? Memang taklah kan..Tapi sebab lately ni aku suka tengok perbalahan dan kebengongan indonesian mengutuk Malaysia sebab kalah aritu masa kat Stadium Bukit Jalil, so aku dengan penuh bersemangat mengadap tv..sedang my Mr.Rider sebok coaching malam tu, aku plak selaku pereport haruslah tengok bola bagi pihak beliau! Hahaha.

So malam tadi satu family ,termasuk nenekku tercinta bersemangat tengok bola sambil makan mangga...fuhhh terbaek wooo!

After Malaysia menang, aku cek facebook, macam biasa member aku sorang ni rajin bebeno link page pemain-pemain bola sepak kita...And aku klik aje fanpage goalkeeper kachak kite, Khairul Fahmi (weee...u lagi kachak okey dalink~).And his girlfriend ada letak blog dia. Sebab aku suka bace blog, aku bukak blog gf die..agak best jugak. And fuhhh...in 2 hours jek, dari 800+ fans dah lompat ke 1300+ fans....lasat wa cakap sama lu! Ni semua penangan adik Khairul Fahmi kiter..nape adik? sebab die lahir 1989 lerrrr..

Nah jom tengok :
Note: weekend ni Mr.Rider nak ride kat Pahang..ride 40km..so dia dah berjanji akan jumpa jugak aku before dia pergi.. ala shomel :)

No comments: